PERSONAL GROUP CLASSES

PERSONAL GROUP CLASSES

  • DE PRIVATE GYM IN ZWOLLE

Trainen in een kleine groep met een personal trainer

Wil je een doelgerichte, kwalitatief hoogwaardige training in groepsverband? Dan is een Personal Group Training iets voor jou! Je wordt gemotiveerd, krijgt tips van een personal coach en beleefd samen plezier met de groep. De uitdagende trainingen bestaan uit maximaal 10 personen zodat wij de kwaliteit en uitvoering kunnen waarborgen.

 

Boksen is een effectieve work-out door de combinatie van cardio- en krachttraining en heeft een positieve invloed op het hele lichaam. Tijdens het boksen kun je alle stress en negatieve invloeden van de dag van je af stoten. Het maakt je sterker, weerbaarder en verbetert de algemene gezondheid. Tijdens de uitdagende lessen die voor iedereen toegankelijk is, wordt er veel op techniek getraind. Naast technische vaardigheden ligt de focus op evenwicht, coördinatie, reactievermogen en behendigheid.

Voordelen boksen:

– Intensieve les waarbij je conditioneel en qua spierkracht uitgedaagd wordt
– Geeft een positieve boost aan je weerbaarheid en zelfvertrouwen
– Uitdagende lessen door bevlogen trainers

Crossgym is een manier van fitness waarbij gewichtheffen, atletiek en gymnastiek samenkomen in een training. Tijdens de trainingen worden functionele bewegingen op een gevarieerde manier en op hoge intensiteit uitgevoerd. De constant variërende lessen zorgen voor een complete(re) fysieke ontwikkeling.

Voordelen Crossgym:

– Een combinatie van cardio- en krachtoefeningen
– Gevarieerde en uitdagende trainingen
– Het verleggen van mentale en fysieke grenzen

Tijdens een HIIT/Cardio training lever je in een korte tijdsduur een intensieve inspanning afgewisseld met minder intensieve oefeningen en/of rust. Doordat de intensiteit per persoon afgestemd kan worden en er veel variaties mogelijk zijn, maakt het een aantrekkelijke les voor iedereen. De lessen worden veelal in circuitvorm uitgevoerd en per 6 weken cyclus aangeboden met een bewuste opbouw.

Voordelen HIIT/Cardio:

– Positieve invloed op de conditie
– Uitdagende lessen met veel plezier
– Samen trainen in circuitvorm

Circuittraining Strength is een training waarbij er spierversterkende oefeningen worden uitgevoerd. Doordat de intensiteit per individu afgestemd kan worden en er veel variaties mogelijk zijn, maakt het een aantrekkelijke les voor iedereen. De lessen worden veelal in circuitvorm uitgevoerd en per 6 weken cyclus aangeboden met een logische opbouw.

Voordelen Strength:

– Focus op spierversterkende oefeningen
– Samen trainen in circuitvorm
– Geen instapniveau

Boksen is één van de meest effectieve work-outs die we kennen. Het is een cardio- en krachttraining die positief is voor het hele lichaam. Het maakt je sterker en verbetert je algemene gezondheid. Ook train je evenwicht, coördinatie, reactievermogen en behendigheid. Met boksen kun je alle stress en negatieve invloeden van de dag van je af boksen. Al met al heeft boksen veel voordelen voor je lijf en voor je mindset. Voordelen Boksen:
  • gaat stress te lijf
  • geeft je zelfvertrouwen een boost
  • maakt je fysiek en mentaal sterker
  • geeft meer energie
  • verbetert sociale vaardigheden
Crossgym staat synoniem voor ‘Constantly varied functional movements performed at high intensity. Het is een manier van fitness die gewichtheffen, atletiek en gymnastiek combineert in één trainingsvorm. Gedurende de training worden functionele bewegingen op een gevarieerde manier in een hoge intensiteit zo snel mogelijk uitgevoerd. Het filosofie achter CrossGym is om zich niet te richten op een sportonderdeel, omdat dit tot een eenzijdige fysieke ontwikkeling zou leiden. Voordelen CrossGym:
  • training van alle spiergroepen
  • Conditieverbetering
  • Intensieve training
  • Verzetten mentalen en fysieke grenzen
  • Uitdagend
Het oorspronkelijke woord voor cardiotraining is cardiovasculaire training. Dat betekent dat deze training effect heeft op je hart en bloedvaten. Je brengt door langdurige beweging je hartslag omhoog zoals met zwemmen, hardlopen en fietsen. Dit zorgt ervoor dat je lichaam meer energie verbruikt wat er uiteindelijk toe leidt dat je conditie verbetert. Een goede conditie zorgt er ook voor dat je lichaam sneller zuurstof naar je spieren vervoerd waardoor je oefeningen langer volhoudt. Nog een voordeel van een goede conditie door deze vorm van training is dat je minder moeite hebt met dagelijkse inspanningen zoals fietsen, wandelen en traplopen. Voordelen cardiotraining:
  • Conditieverbetering
  • Vetverbranding
  • Stressreductie
  • Verbetering conditie hart en longen
  • Bloeddrukverlaging
Circuittraining is een manier van trainen waarbij je verschillende oefeningen (meestal vijf tot tien) doorloopt, gericht op verschillende spiergroepen met minimale rust ertussen. Je belast de spiergroepen bij circuittraining individueel. Dit heeft als voordeel dat de spier sterker en groter wordt. Het resultaat is een training die je spierkracht, uithoudingsvermogen en cardiorespiratoire systeem (hart en longen) belast. Voordelen circuit/strength:
  • Training van alle spiergroepen
  • Afwisselend
  • Intensief
  • Geen instapniveau
  • Conditieverbetering
  • Samen trainen

MEE DOEN?

Personal training of liever een Personal Group Training? Een, twee of drie keer per week? Zelf trainen met een persoonlijk schema? Begeleiding bij je voedingspatroon? Als lid van Peppergym bepaal je zelf de vorm en intensiteit van de begeleiding. En pas je die aan als je dat wilt. Liever eerst proberen of Peppergym bij jou past?

Koffie?

Voor jouw personal of groepstraining maak je een afspraak. Voor open gym kun je op ieder moment terecht. Net als voor een kop thee of koffie en een krant. De deur staat open. Welkom!