Selecteer een pagina
Boksen
Boksen is de ultieme interval om al je energie eruit te sporten en weer helemaal op te laden. Boksen is uitdagend, intensief en een mooie training als je je uithoudingsvermogen wilt opbouwen en je motoriek wilt verbeteren. Boksen bieden we op een prettige en laagdrempelige manier aan. We gebruiken bokszakken en pads voor techniek, uithoudingsvermogen. 
Kortom een uitdagende training die niet gericht is jou een betere bokser te maken, maar een fitte en krachtige man/vrouw.
CrossGym
Bij CrossGym combineren we gewichtheffen, atletiek en gymnastiek. Gedurende de, elke week andere “Peak of the Week” (PoW) worden functionele bewegingen op een gevarieerde manier in een hoge intensiteit zo snel mogelijk uitgevoerd. De Pow is ook onderling uitdagend, waarbij je bij elkaar het beste naar boven haalt. De filosofie achter CrossGym is om niet te specialiseren in een specifiek sportonderdeel omdat dit tot een eenzijdige fysieke ontwikkeling zou leiden. De POW duurt 10-30 minuten, daarnaast is er aandacht voor techniek en flexibiliteit.
HIIT/CARDIO
Is een uitdagende workout gebaseerd op het uithoudingsvermogen (in de volksmond; conditie). Hierbij word het hele lichaam aan het werk gezet, een hoge intensiteit met relatief weinig gewicht. Je kunt het voor jezelf zo uitdagend mogelijk maken om de oefeningen sneller, vaker of zwaarder vol te houden. Uiteraard gebruiken wij in deze les ook uitsluitend functionele bewegingen en gebruiken we materialen als touwen, lichaamsgewicht en heuse trekkerbanden.
Circuit: STRENGTH
Wil je calorieën verbranden aan een goede lifestyle werken, maar dit wel in een gecontroleerde omgeving doen? Dan is strength de ultieme workout.  Door de combinatie van warming-up en spierversterkende oefeningen word het volledige lichaam aangepakt. Strenght is ideaal als je spierkracht wilt opbouwen, af wilt vallen en tevens de perfecte aanvulling voor recreatieve sporters die meer uit hun sport prestaties willen halen en maximaal fit willen zijn.

MEEDOEN?

Personal training of liever een Personal Group Training? Een, twee of drie keer per week? Zelf trainen met een persoonlijk schema? Begeleiding bij je voedingspatroon? Als lid van Peppergym bepaal je zelf de vorm en intensiteit van de begeleiding. En pas je die aan als je dat wilt.

Liever eerst proberen of Peppergym bij jou past?

 

Ik accepteer dat Peppergym mijn ingevulde gegevens opslaat en verwerkt.