Selecteer een pagina

MELD JE AAN

Aylin kijkt een keer per week mee om te kijken naar de voortgang. Zal tussentijds tips geven en dienen als motivator. De klant mag via WhatsApp of email contact opnemen met Aylin om vragen te stellen, zodat de klant zelf de juiste keuzes kan maken.

Maak een afspraak met Aylin, laat hieronder jouw gegevens achter.

Ik accepteer dat Peppergym mijn ingevulde gegevens opslaat en verwerkt.

Duurzaam

Koolhydraten: 55%, Eiwitten: 15%, Vetten: 30%

Dit plan helpt je evenwichtig af te vallen met duurzaam resultaat, waarbij je gelijkmatig afvalt terwijl je wel alle voedingsstoffen binnenkrijgt die je nodig hebt. Het plan gaat uit van gebalanceerde voeding in combinatie met een verminderde energie- en vetinname.

Eiwitrijk

Koolhydraten: 50%, Eiwitten: 25%, Vetten: 25%

Dit plan is gebaseerd op een verhoogde hoeveelheid eiwit, met alle benodigde voedingsstoffen die je nodig hebt om langer vol te houden. Eiwit helpt je spieropbouw en geeft een verzadigd gevoel, zodat je minder honger hebt bij een lagere calorie-inname.

Koolhydraatarm

Koolhydraten: 35%, Eiwitten: 25%, Vetten: 40%

Dit plan is gericht op snel afvallen in een bepaalde periode, waarbij je mogelijk niet alle benodigde voedingsstoffen binnenkrijgt. We adviseren je dan ook dit plan niet langer dan 6-8 weken te gebruiken.

Atletisch

Koolhydraten: 55%, Eiwitten: 20%, Vetten: 25%

Dit plan is voor de actieve sporter die wat extra massa wil opbouwen in de vorm van spieren. De verhoogde hoeveelheid eiwit helpt bij het onderhoud en opbouwen van de spieren en een gezonde hoeveelheid vet en koolhydraten zorgt voor energie en de nodige voedingsstoffen.

Duurtraining

Koolhydraten: 60%, Eiwitten: 20%, Vetten: 20%

Dit plan is gericht op intensieve (duur)sporters, die veel energie nodig hebben voor langdurige prestatie, zoals hardlopen. De verhoogde hoeveelheid koolhydraten zorgt voor voldoende energie en de eiwitten zorgen voor onderhoud en opbouw van de spieren.

Aangepast

Dit is een voedingsplan met handmatig aangepaste waarden voor de inname van macronutriënten. Het is bedoeld voor maatwerk door een voedingsdeskundige.